Historical Museum Resort Müze Otel Bodrum

3.8
(358)

Historical Museum Resort Müze Otel Bodrum adres, telefon, yol tarifi ve yorumları yer almaktadır.

Adres : Eskiçeşme Mah. Büyük İskender Cad, 1530. Sk. no:5, Bodrum – Muğla

Telefon : (0252) 275 08 78

Historical Museum Resort Müze Otel Bodrum Yol Tarifi

Historical Museum Resort - Müze Otel Bodrum

Historical Museum Resort Müze Otel Bodrum Muğla ilinde hizmet vermektedir. Açık adresi Eskiçeşme Mah. Büyük İskender Cad, 1530. Sk. no:5, Bodrum – Muğla olan Historical Museum Resort Müze Otel Bodrum, işletmesine (0252) 275 08 78 nolu telefon numarasından ulaşabilirsiniz. Ayrıca Historical Museum Resort Müze Otel Bodrum ulaşım ve yol tarifi bilgilerini alabilmek için yukarıda yer alan haritayı kullanabilirsiniz. Sayfamızın altında bulunan Historical Museum Resort Müze Otel Bodrum yorumları bölümünü inceleyebilir, firma puanını görebilir ve isterseniz sizde yorum yaparak deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Historical Museum Resort Müze Otel Bodrum hakkında daha detaylı bilgi almak yukarıdaki bilgileri kullanarak Historical Museum Resort Müze Otel Bodrum ile iletişime geçebilirsiniz.

Sayfamızda yer alan Historical Museum Resort Müze Otel Bodrum ile ilgili tüm bilgiler Google Maps kaynağından çekilmektedir. Bilgilerin doğruluğundan firmamız sorumlu tutulamaz. Historical Museum Resort Müze Otel Bodrum için yapılan yorumların sorumlulukları yorum yapana aittir. Historical Museum Resort Müze Otel Bodrum bilgilerinde hata yada eksiklik olduğunu düşünüyorsanız yada Historical Museum Resort Müze Otel Bodrum sahibi iseniz ve işletme bilgilerinin kaldırılmasını istiyorsanız bize iletişim sayfamızdan ulaşabilirsiniz.

Burayı Puanla

5 Yıldıza Kadar Bir Puan Seç

Ortalama Puan : 3.8 / 5. Toplam Oy : 358

Burayı ilk değerlendiren siz olun.

Historical Museum Resort Müze Otel Bodrum Yorumları

  1. Otel daha önce yorum yaptığımız düşük puanlı adını değiştirdiği için şu an bütün yorumlar olumlu gözüküyor. Bu yüzden yorumumu buraya da yazıyorum. Gelecek kişilere fikir olsun. Bir yıldız mı aslında 0 yıldız olabilse onu vermek isterdim. Rezervasyon yaptığımız dönemde de bu yorumu yazdığım tarihte de (1 Temmuz) bütün tatil sitelerinde otelin bilgilerinde; sabah öğlen ve akşam yemeklerinde açık büfe olduğu, odalarda wifi olduğu, odaya giriş saatinin 14.00 olduğu yazıyordu. Ancak otele 14.05 saatinde geldiğimizde resepsiyondaki görevli kimlik bilgilerimizi aldıktan sonra bizi beklememiz için açık bar bölümüne yönlendirdi. 14.20 saatinde oda işlemlerinin durumunu sormak amacıyla tekrar resepsiyondaki aynı görevliye sorduğumda yine beklemem gerektiğini söyledi. Ne kadar süre beklemem gerektiğini sorduğumda 15-20 dakika kadar cevabını verdi. Yaklaşık 25 dakika sonra resepsiyona gittiğimde Türkçe bilen hiçbir personele ulaşamadım. Yabancı uyruklu resepsiyonist yardımcı olmaya çalıştı ancak oda işlemleri hakkında hiçbir bilgiye ulaşamadı. Bir süre bekledikten sonra başka bir personel oda için beklememiz gerektiğini söyledi. Bu durum üzerine otel için randevu aldığımız hotels.com ile telefon ile görüşerek konu hakkında şikayette bulunduk. Telefondaki personel otel yetkilileri ile görüşerek tarafımıza dönüş yapacağını söyledi. Yaklaşık birkaç dakika sonra tarafımıza dönüş sağlayan hotels.com personeli otel yetkililerine ulaşım sağlayamadığını söyledi. Uzunca bir bekleme ve tartışma durumunun sonunda hotels.com yetkilileri aracılığı ile oda yaklaşık 1,5 saat gecikmeli olarak sağlandı. Odaya yerleştikten sonra odada wi-fi olmadığını (modem ismi dahi görünmemekteydi) fark ettik. Konu ile ilgili şikayet ve talepte bulunmak için yetkili personel aradık ancak bulamadık. Yetkili olmayan personeller bazı odalarda wifi bulunmadığını belirterek özür dilediler ve otelde yetkili bir kişi olmadığını söylediler. Akşam yemeği için restoran bölümüne gittiğimizde restorandaki az sayıdaki tüm masaların dolu olduğunu, diğer müşterilerin o masaların başında masaları boşalmasını beklediklerine şahit olduk. İlerleyen saatte otelde halen yetkili bir personel olmaması üzerine yetkili olmayan personellere odada wifi olmadığını ve bu duruma çözüm bulunmasını istediğimi, aksi hâlde ileride beyan edilen hizmetlerin sunulmaması nedeniyle konu hakkında adli süreç başlatacağım için şikayet kaydı oluşturmak istediğimi söylediğimde ilgili personel “şikayet kayıt sistemlerinin olmadığını, şikayetimi yorum olarak yazabileceğimi” ifade etti. Başka bir personel ise tarafıma karşı laubali bir şekilde “otele wifi için mi geldiniz?” sorusunu sordu.
    Yemek yemek için oturacak masa bile bulamıyorsunuz. Küçük bir lokantada yemek yemek için masa bekler gibi masa bekliyorsunuz. Yabancılara sonsuz ilgi ama bize maalesef.Çarşaflar rutubet kokuyordu. Kişisel bakım ürünlerinin bazılarında ise kıl vardı. Tuvalet kağıtları 0 değildi. Önceden yarım kalmıştı. Barda ise kırmızı şarap bile kalmamıştı(!) içme suyu deseniz odada bir gün için yarım litrelik şişeler dışında, bardan temin etmeniz gerekiyor.Barda da otobüs yolculuklarında verilen tek kullanımlık bardaklık su var… Mezelerin plastik bardakta geldiğini de gördük. Tatil planımız suya düştü. Üstelik çalışanların çoğunun aşırı genç ve muhtemelen öğrenci olduğunu görüp züldük. Muhtemelen azıcık paraya canlarını çıkarıyorlar. Öğlen 2 de gördüğümüz personel gece 11 de de hala çalışıyordu… Gelmeyin buraya arkadaşlar. Ne misafire ne personele değer var. Yabancı değilseniz ötekileştirilmek garanti.
    Şikayetlere rağmen sorunlarımız hiçbir şekilde çözülememesi üzerine yetkili personel ile tüm ücret iadesiyle birlikte 2. gün otelden ayrılış konusunda anlaşmaya vardık. 2. Günün sabahı çıkış işlemlerinden önce kahvaltı için restorana gittiğimizde bizden önceki ve sonraki müşterilere kahvaltı verilmesine rağmen muhtemelen yabancı turist olmadığımız için yaklaşık 40 dakika boyunca bize kahvaltı verilmedi. Kahvaltı yapamadan ücret iadesiyle birlikte ayrılışımızı yaparak otelden ayrıldık.
    Gelmemenizi şiddetle öneririm.

  2. Çok uzun bir yorum olcak ama okumaya değer. Öncelikle otelde yerimizi ayırtmaya çalışırken bu kadar zor olmasından anlamalıydık kötü olduğunu. Bence otelin her şeyden önce yeni bir yönetime ve düzgün bir sisteme ihtiyaçı var, eleman eksikliği çok göze batıyor yazık çocuklar her işe koşuyor resepsiyon görevlileri de idare eder fakat bir şey talep ettiğinizde 10 defa söylemeniz gerekiyor başında bekleseniz bile gidip yapılmıyor oda eleman eksikliğinden kaynaklı diye düşünüyorum. Sürekli bi tartışma içerisindeler müşterilerle çünkü hep bir sorun var. Otel temizlenmemiş yeni açıldığını biliyorduk fakat açılcaksanız her şeyiniz tam olmalı madem hazır değilsiniz niye açılıyorsunuz? İçkiler berbat bi bira vardı tadı güzel olan, herşey dahil güya ama ortada bişey yok snack var dediler sipariş vermemiz gerekmiş ve o kadar kötü bir burger hayatımda yemedim ekmeği zaten paramparça geldi önüme ve abartmıyorum tam 5 adet patates vardı. Akşam yemeği desen hiç yemedik. Odaya girdiğimizde dolapların üstüne hep alçı dökülmüş, perdemiz takılmamıştı ( ki zaten sağlam değil taktıktan sonra perdeyi açmak istedim ve üzerime demiriyle düştü) klima kumandası yok ( klima su damlatıyordu açık bırakıp uyumuşuz ve oda su içindeydi) tv kumandası yoktu. Bir tek banyosu güzel ama duşa kabin aşırı küçük. Yani diyeceğim şu ki çok özensiz bi yer tatiliniz çöp olmasın fiyata aldanmayın.

  3. Birçok açığı personelin başarısı ile kapatan otel… Otelde eşimin kardeşi, onun eşi, eşim ve iki buçuk yaşındaki oğlumuz ile birlikte iki gece üç gün konakladık. Birçok otel ve tatil deneyimi yaşayan birisi olarak yorumlarıma güvenebileceğinizi belirtmek isterim öncelikle.
    Oteli kategorize etmek gerekirse tam olarak fiyat/performans oteli diyebiliriz. Ancak bunu otelin genel bir başarısı olarak algılamamak gerekir. Oteldeki birazdan bahsedeceğim personelin şahsi başarısından başka bir şey değil. Yüksek beklenti ile gelirseniz tam bir hayal kırıklığı yaşarsınız. Ne kadar fiyat/performans mantığı ile yaklaşırsanız o kadar memnun kalırsınız.

    Odalar: 4/5

    Fırsat odasında konaklamamıza rağmen otelin yeni olması dolayısıyla hem temiz hem de güzeldi. Küçük ayrıntılara takılıyorsanız (kumandanın pil kapağı, taharet musluğunun yetersiz akması, yatağın yeni olması itibariyle sert olması gibi) sorun yaşayabilirsiniz. Ancak biz fiyat/performans mantığı ile yaklaştığımız için bu sorunları göz ardı ettik.

    Personel: 10/5 (5 üzerinden 10!)

    Otelin en kurtarır yanı personeliydi. Diyelim odanıza su taşımak istiyorsunuz. Hemen güleryüzlü bir arkadaş elinizden alarak yardımcı oluyor. Yöneticilerinin izin verdiği ölçüde canla başla çalışıyorlar. Eğer kendilerine daha iyi bir yönetici tayin edilirse bu genç arkadaşlar Z kuşağının yaratıcılığını konuşturarak çok daha başarılı işler çıkartabilirler.

    Yemekler: 1/5

    Otelin acilen revize edilmesi gereken yönü. Daha önce bir otelde aç kaldım diyenlere gülüp geçerdim ancak ilk kez bunu diyen arkadaşlara hak verdim. Patates dışında zevk alarak yiyebileceğiniz bir şey yok. Hindi dışında et yok. Bir öğünde balık çıktı, sert ve tatsızdı. Ona rağmen hindiden o kadar gına geldi ki onu bile yedik. Yemeğin bir puanını Ferdi adlı personelin güler yüzü ve yaklaşımı için veriyoruz. Aslında hakkı sıfır. Yönetici kadrosunun otelin personeline daha nazik davranmasını, müşteri önünde bu altın çocukları küçük düşürücü konuşmalar yapmamasını öneririm.

    Bar: 10/5 ( 5 üzerinden 10!)

    Bu puan da tamamen personelin başarısıdır. Barda görevli olan Pelin, Azat, Anıl ve Melik… Koskoca otelin itibarını tek başınıza kurtarıyorsunuz. Ne diyeyim, mükemmelsiniz. Güleryüzünüz, ilginiz, yakınlığınız ile tatilimizi siz kurtardınız. Her şey için teşekkürler. İnşallah daha iyi şartlarda çalışırsınız. Hak ediyorsunuz, harikasınız arkadaşlar.

    Sonuç olarak otele verdiğim üç puan tamamen bu mükemmel çocuklara ait.

    Aynı fiyata tekrar gider miyim? Personel sayesinde evet.
    Bir tık fiyat üstüne tekrar gider miyim? İdare yüzünden hayır.

  4. 15-21 Temmuz arasi konakladik.Yorumlar olumsuzdu gidip gitmeme konusunda kararsizdik ve ne kadar kotu olabilir ki dedik ve geldik.Geldigimizde 14 de giris yapmamiz gerekirken lobide epey bekletildik.İsminin Tugce oldugunu ogrendigimiz resepsiyondaki yetkili ya da her kimse bizlerin onunde bir musteri ile tartisiyordu.Rus bir musteri klimasi calismadigi icin oda degisimi istedi bizim onumuzde onla munakasaya girdi.Sonucta biz de musteriyiz bizim onumuzde kimseyle boyle tartisma yasanmamali.Ciksin gitsin tur sirketini arasin vs gibi avam cumleler kurdu.Bekleyenler olarak birbirimize bakistik nereye dustuk der gibi.Biraz sesimizi cikarinca odaya yerlestirdiler.Klima kendini zor idare ediyor sogutmuyor; tv deseniz kanallar gostermiyor sirf karincali.Bu skntilar icin kac kez bildirim yaptik.3.4 .kez geldiler ama sorun cozulemedi yine.Yemekler fena degil ben cok et tercih etmedim mezeler salatalar tatlilar yeterliydi.Balik tavuk vs lezzetliydi.Be yemeklerinden memnun kaldim.Ozellikle corba yapan usta kimse ellerime saglik cok guzeldi corbalar.1 hafta ekmek yiyemedik yalniz.Paketli ekmek verildigi icin hep bayat cikti hatta bir gun ekmek yesillenmis kuflenmisti gittik firindan ekmek aldik kirdik kirdik yedik 🙂 Otel calisanlari cok iyiydi.Cocuklar canla basla calisiyorlardi ve cok nazikler.Muhtemelen stajyerler ve cok calistiriliyorlar..Otelin mimarisi,cicekleri merkeze yakinligi cok guzel.Bu tarz sorunlari sorun etmem ben tatilime bakarim derseniz gelin fiyat performans oteli tam.Ama yetkililer okuyorsa bu kucuk seyler yuzunden imajiniz bozulmasin.

  5. Yeni açılmış olmasının ve bayram yoğunluğunun etkisi ile eksiklik ve aksalık olsa da çevrenizde pervane olan personel her sıkıntıya koşturan misafir ilişkileri semra hanım,egesu ve yaren hanım saolsunlar enerjileri ile pozitif anlamda tatilimize etki ettiler
    Gwl gelelim şikayet eden arkadaşlar geceliğine 10.000 TL mi ödediler de şikayet ediyorlar verdikleri paranın çok olduğunu
    düşünüyorsalar şayet bilsinler bodrumda kişi başı günlük gıda tüketimi 200 TL Beach ve içecek kısmına hiç girmiyorum konaklama bedeli rezillik ötesi yerlerde bile 250 TL merak ettim arkadaşlae burayı bulgaristanla romanya Filipinler yada bağladeş felan mı zannediyorlar BODRUM ABİCİM ABLACIM BODRUM ne kadar para o Kadar köfte
    Odalar ile ilgili şikayet eden arkadaşlar zerre samimiyetleri var ise 2 kere bu otele gelen 3 oda değiştiren birisi olarqk söylüyorum yalan söylüuorsunuz
    İlk geldiğimde 26 haziranda otel açılalı 1 hafta olmuştu ona rağmen kötü değil iyiye yakın ama samimiyet vardı
    Oda yukarıda idi mesefa uzak diye rica ettik hemen girişe yakın aldırdım sorunsuz
    Bayram sonrası geldim rica ettim aynı blok dedim sorunsuz hemen çözüm odaklı yardımcı oldular herşeyi yapın eleştrin ama yalan söylemeyin vebale girmeyin

Comments are closed.